Instrukcja
do pobrania >>TUTAJ<<
FAQ, czyli odpowiedzi na
najczęściej zadawane pytania:
Ustawienia panelu
sterowania
Jak
skonfigurować panel sterowania?
Panel sterowania systemu alarmowego
można skonfigurować w menu panelu sterowania (menu wyświetlane jest na ekranie
LCD), przez SMS, lub aplikację Aplikacja jest dostępna do pobrania w Google Play
i App Store.
Co to jest domyślny kod dla mojego systemu
alarmowego?
Domyślnie kod użytkownika to 1234.
Domyślnie kod
administratora jest 123456.
Jak przywrócić ustawienia fabryczne
mojego systemu alarmowego?
Metoda 1
Za pomocą
aplikacji
W aplikacji wejść w ustawienia "Settings" i kliknąć na
reset
Metoda 2
Za pomocą centrali
Przyciśnij jednocześnie przycisk SOS i przycisk
połączenia
Centrala potwierdzi 3krotnie wydawając dźwięk że
ustawienia zostały zresetowane pomyślnie
Odbiór karty SIM / Sygnał
Jak mogę włożyć kartę SIM do panelu
sterowania?
Włóż kartę SIM w odpowiednim miejscu w komorze, z chipem
zgodnie z oznaczeniem
Funkcje /
Ustawienia zaawansowane
Czy
kamera IP jest zintegrowana z systemem alarmowym?
Kamera IP
dostarczona w zestawie działa jako uzupełnienie systemu alarmowego, za pomocą
opatentowanej aplikacji.
W każdej chwili można uruchomić aplikację iSecurity
+, aby obejrzeć na żywo nagrany materiał z kamery. Na przykład, możesz
monitorować swój dom z każdego miejsca na świecie za pośrednictwem aplikacji.
Jeśli Twój system alarmowy wykryje intruza, wtedy możesz podejrzeć obraz. Kamera
sama w sobie posiada również ustawienia powiadomień na ruch.
Co
to są strefy?
Każdy detektor może być przypisany do jednej z 4
kategorii stref: Strefa normalna, strefa 'Tryb Home”, strefa „Opóźnienie” lub
strefy 24h. Gdy strefy są włączone czujniki ruchu zachowują się inaczej, gdy
system jest uzbrojony, rozbrojony lub w trybie Home
Strefa normalna
Gdy
centrala jest uzbrojona (lub w trybie Home), detektor przypisane do strefy
Normalny wykryje ruch, wtedy włącza alarm. Gdy system jest rozbrojony, czujnik
nie wywoła alarmu.
Strefa „Tryb Home”
Czujki przypisane do głównej strefy
w tym trybie nie wywołają alarmu, gdy system jest uzbrojony w trybie
domowym.
Strefa „Opóźnienie”
Czujki przypisane do strefy Opóźnienie
spowodują wyzwolenie tylko alarmu po upływie określonego czasu opóźnienia
(licząc od uzbrojenia systemu alarmowego). To pozwala na uzbrojenie lub
rozbrojenie systemu alarmowego z panelu sterowania, bez wywołania
alarmu.
Zalecamy, aby przypisać czujki znajdujące się w wejściu do domu, do
tej strefy.
Strefa 24h
Czujki przypisane do strefy 24h wywołają alarm po
wykryciu ruchu, bez względu na to, czy system jest uzbrojony czy nie. Zalecamy,
aby przypisać czujki dymu do strefy 24h.
Kiedy utworzyć konto w
aplikacji dla mojego systemu alarmowego, jaki jest numer karty
SIM?
Numerem karty SIM w systemie alarmowym jest numer telefonu
przypisanego karcie SIM. Karta SIM jest konieczna w centrali do pracy w trybie
GSM (do konfiguracji i kontroli systemu alarmowego przez wiadomości SMS). Karta
SIM jest sprzedawana oddzielnie
Jak możesz dodać do aplikacji
Secual Box kolejnego użytkownika jako "Gość"
Na smartphonie drugiego
użytkownika "Gościa" musi być zainstalowana aplikacja Secual Box. Użytkownik
musi się zarejestrować w aplikacji i zalogować. Następnym krokiem jest dadanie
nowego alarmu. Kliknij na zakłądkę przyłącz alarm "Join alarm" gdzie uzyskasz
kod QR (ten kod musi zeskanować użytkownik alarmu poprzez aparat swojego
smartphona). Po zeskanowaniu i przejściu do kolejnego etapu "Gość" skanuje
potwierdzający kod QR ze smartphona administratora i akceptuje ok. Gość jest
przypisany
Twoje konto jako "administrator". Zaloguj się do swojej aplikacji,
następnie wejdź w opcje aplikacji (prawa górna ikona), w zakładke "Add user",
wtedy zeskanuj kod QR aplikacji w smartphonie "Gościa" i zakceptuj
"ok"
Uwaga: Etap przypisywania należy dokonywać naprzemian ze smartphona
administratora i
gościa
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.